Marketing marki w internecie

Prowadzisz biznes? Chcesz zdobyć wiedzę z e-marketingu? Dowiedz się, jak zwiększyć sprzedaż, sprawnie wykorzystując Internet.

Specjalność skierowana jest do przedsiębiorców, pracowników małych i średnich firm, placówek oświatowych, instytucji oraz do osób, które chciałyby pogłębić swoją wiedzę i zostać specjalistą e-marketingu.

Dowiesz się:

  • jak prowadzić stronę WWW i strony w mediach społecznościowych
  • co to jest automatyzacja w marketingu i jak z niej korzystać w swojej firmie
  • jak postępować z „hejtem” i negatywnymi opiniami w Internecie
  • co to jest pozycjonowanie i jak nie dać się oszukać przez firmę pozycjonującą
  • jak prosto i szybko wysłać profesjonalny e-mailing i SMSy
  • co to jest pixel Facebooka, Google Analytics, Google Adwords, Instagram i „z czym to się je”.

Nauczysz się:

  • jak sprzedawać i prowadzić promocję na Facebooku
  • jak samodzielnie utworzyć reklamy w Google
  • jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując remarketing
  • jak tworzyć skuteczne komunikaty reklamowe
  • jak pozyskać pozytywne opinie w Internecie

Poznasz:

  • Marketing Relacji: jak zyskać przychylność mediów i nawiązywać trwałe kontakty z dziennikarzami
  • Narzędzia do analizy przeprowadzonych działań marketingowych
  • Rozwiązania, które pomogą Tobie poznać swoich klientów i ich zachowania

 

Program studiów

 

Narzędzia i platformy budowania oraz zarządzania wizerunkiemmgr Joanna Marchocka
  • Social media (Facebook, LinkedIN, YouTube), strona www, blog, portale opinii, panele eksperckie, fora internetowe – typy treści, zasady prowadzenia i formy promocji na platformach
  • Formy prezentowania danych i recykling treści
  • Co pisać i jak pisać – złote zasady i najpopularniejsze błędy – case study
  • Monitoring marki i produktu – badanie potrzeb klientów, Real Time Marketing i konteksty sprzedażowe oraz komunikacyjne, hejt w internecie i reagowanie kryzysowe – case study
  • Public Relations, Digital PR i Personal Branding
Social Media w biznesie - dlaczego warto? dr Piotr Odrakiewicz
  • Czym jest Social Media Marketing
  • Charakterystyka najpopularniejszych portali
  • Znaczenie komunikacji w Social Media
Facebook jako platforma efektywnej sprzedaży i promocjimgr Rafał Wojtaszak
  • Przegląd narzędzi sprzedażowych na FB
  • Utworzenie biznes menedżera
  • Cele marketingowe w kampanii facebookowej
  • Tworzenie reklam na Facebooku krok po kroku
  • Tagetowanie - jak targetować swoich potencjalnych klientów
  • Pixel Faceeboka – instalacja, działanie, korzyści
  • Rodzaje i formaty reklam na Facebooku
  • Zasady tworzenia reklam (testy, CTA, Szablony)
  • Kampanie reklamowe na Instagramie
  • Video na facebooku
  • Facebook Insight
Facebook Marketing – Zrób To (dobrze) Sam mgr Rafał Wojtaszak
  • Przegląd narzędzi sprzedażowych na FB
  • Utworzenie biznes menedżera
  • Cele marketingowe w kampanii facebookowej
  • Tworzenie reklam na Facebooku krok po kroku
  • Tagetowanie - jak targetować swoich potencjalnych klientów
  • Pixel Faceeboka – instalacja, działanie, korzyści
  • Rodzaje i formaty reklam na Facebooku
  • Zasady tworzenia reklam (testy, CTA, Szablony)
  • Kampanie reklamowe na Instagramie
  • Video na facebooku
  • Facebook Insight
Triki copywriterów – czyli jak pisać, żeby czytalidr Michał Piepiórka
  • Tworzenie skutecznych komunikatów reklamowych
  • Specyfika komunikatów: e-mail, plakat, ulotka, artykuł, informacja na WWW, post na FB etc.
  • Copywriting, twórcze pisanie
  • Narzędzia, reguły i techniki skutecznego pisania
  • Projektowanie tekstu, dobór fontu, wygląd i formatowanie
  • Perswazja językowa i język korzyści
  • Jak stworzyć dobre hasło reklamowe
Marketing internetowy w mojej firmie mgr Rafał Wojtaszak
  • Tworzenie skutecznych komunikatów reklamowych
  • Specyfika komunikatów: e-mail, plakat, ulotka, artykuł, informacja na WWW, post na FB etc.
  • Copywriting, twórcze pisanie
  • Narzędzia, reguły i techniki skutecznego pisania
  • Projektowanie tekstu, dobór fontu, wygląd i formatowanie
  • Perswazja językowa i język korzyści
  • Jak stworzyć dobre hasło reklamowe
Uwarunkowania prawne w Internecie Bartłomiej Gawrecki
  • Prawa autorskie w Internecie, rodzaje licencji CC i prawo cytatu
  • Elementy RODO w zbieraniu leadów
  • Licencje z banków zdjęć
Zrozumieć Facebooka - Psychologia Social Media dr Paulina Gołaska
  • Kłamstwo i agresja w Internecie. Psychologia hejtu
  • Motywy i sposoby zachowania ludzi w Sieci
  • Youtube i youtuberzy, czyli fenomen vlogów
  • Grywalizacja, czyli daj się ponieść
  • Pseudonarcyzm i uzależnienia, czyli ciemna strona Internetu
Marketing Relacjimgr Joanna Marchocka
  • Cele i strategia relacji z mediami
  • Działania z mediami branżowymi, lokalnymi i ogólnopolskimi
  • Tworzenie bazy mediów
  • Formy komunikatów medialnych i narzędzia pomocne przy kontakcie z mediami
  • Współpraca w sytuacjach kryzysowych
  • Relacje z klientami i lokalną społecznością (personalizacja, klientocentryzm i CSR)
  • Relacje z influencerami (akcje kreatywne)

Wykładowcy – praktycy

Joanna Marchocka

Specjalista z zakresu marketingu w Internecie w DOT PR - jednej z największych agencji reklamowych w Poznaniu. Od li lat zajmuje się działaniami z zakresu marketingu i Public Relations. Doświadczenie zdobywała w działach marketingu oraz w agencjach reklamowych, pracując dla klientów z branży mobile, e-commerce, fashion, FMCG czy health&beauty, jak np. Staropolanka, Kupiec, Certus, Komputronik oraz Wierzbicki&Schmidt

Michał Piepiórka

Doktor nauk humanistycznych w zakresie kulturoznawstwa. Aktywny praktyk w zakresie reklamy i marketingu, copywriter, bloger i pracownik naukowy. Na co dzień copywriter kreatywny w poznańskiej GPD Agency. Współpracuje z dużymi markami jak Lidl czy Hochland. Tworzy kreacje telewizyjne, radiowe i online'owe. Zajmuje się spotami, hasłami, artykułami, eventami, pomysłami graficznymi, czyli wszystkim tym, co wiąże się z kreatywnością i pisaniem. Po godzinach prowadzi blog filmowy Bliżej Ekranu Wielokrotnie wyróżniany krytyk filmowy, publikujący m. in. w miesięczniku Kino, na Filmwebie i Stopklatce.

Rafał Wojtaszak

Specjalista w zakresie narzędzi sprzedażowych e-commerce, którymi zajmuje się na co dzień. Miłośnik kampanii na Facebooku, praktyk w zakresie kampanii Google, znawca e-mailingu i kampanii SMS. Od g lat związany z branżą informatyczną, wprowadzał na rynek ogólnopolski i lokalny portale branżowe, m.in. gospodarz.pl. Doświadczenie zdobywał pracując w działach marketingu i sprzedaży internetowej w branży dziecięcej, hotelarskiej, eventowej i rolniczej.

Paulina Gołaska

Psycholog, pedagog specjalny, wykładowca akademicki w GSW Milenium. Blogerka. Wnikliwa badaczka zachowań społecznych w realnej i wirtualnej rzeczywistości. Pracuje terapeutycznie z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu, z trudnościami emocjonalnymi i społecznymi oraz ich rodzinami. Prowadzi blog ''Autyzm relacyjnie". Popularyzuje podejście relacyjne w terapii prowadząc własną stronę internetową www.autyzmrelacyjnie.pl oraz profil na Facebooku: "Terapia relacyjna".

Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń!

Cena

3900 zł

Zainteresowany?

Zapisz się on-line!

Masz pytania?

Zadzwoń!

61 428 26 27

  • GNIEZNO

  • Dziekanat Studiów Podyplomowych

  • ul. Cieszkowskiego 17 - pokój 208, 62-200
  • +48 61 428 26 27
  • +48 690 942 988
  • Piła

  • Ośrodek Kształcenia Podyplomowego

  • ul. Brzozowa 4, 64-920
  • +48 530 765 750