130 godzin praktycznych ćwiczeń i warsztatów
Sylwia Osojca - Kozłowska - Menadżer turystyki i marketingu, członkini zarządu organizacji turystycznych: Księstwo Świdnicko-Jaworskie i LOT Aglomeracji Wałbrzyskiej, wieloletni pracownik samorządów lokalnych i ich doradca w zakresie rozwoju turystycznego. Prowadzi zajęcia z zarządzania produktem turystycznym i wizerunku. Była twórczynią i koordynatorką wielu projektów unijnych z obszarów turystyki, organizowała wydarzenia specjalne i eventy, przez 6 lat m.in. Kongres Turystyki Polskiej. Pomysłodawczyni i twórczyni lokalnych produktów turystycznych i marketingowych, koordynatorka współpracy branży turystycznej z samorządem lokalnym, promotorka marek turystycznych.
Grażyna Kolarzyk - Dyrektor Fundacji Doliny Pałaców i Ogrodów Kotliny Jeleniogórskiej, menedżer projektów realizowanych w Fundacji.
Piotr Basiński - Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej odpowiada za promocję oferty turystycznej. Współpracuje z zespołem gramiejska.pl. Organizator i animator miejskich gier obsługowych, autor serii turystycznych gier bezobsługowych. Autor kreatora silników gier turystycznych. Współautor publikacji Mała ojczyzna – wielka sprawa. Edukacyjna gra terenowa (o tworzeniu gier). Prowadzi przedmiot Gry miejskie i przestrzeń publiczna na UAM w Poznaniu. Prowadził liczne warsztaty z tworzenia gier terenowych Inicjator akcji Na tropie skarbów popularyzującej questy.
Paweł Gogołek - Współzałożyciel spółki QRTag – operatora platformy QRTAG. prowadził szkolenia w obszarze zarządzania, współtworzył strategie rozwoju dla samorządów, współtwórca projektów nowych technologii. Od ponad dziesięciu lat aktywny szkoleniowiec.
Maciej Algusiewicz - Współzałożyciel spółki Arta, operatora platformy QRTAG. Od wielu lat związany z branżą IT. W spółce QRtag odpowiedzialny za rozwój produktów .
Warunki przyjęcia:
Wymagane dokumenty:
Dokumenty należy dosłać pocztą lub e-mailem na adres:
Dziekanat Studiów Podyplomowych GSW Milenium, ul. Cieszkowskiego 17 (ZSP nr 2, pokój 208), Gniezno 62-200 lub podyplomowe@milenium.edu.pl
Opłata wpisowego wynosi 200 zł:
Cena całkowita studiów to 4000 zł. Możliwość zapłaty w 6 ratach.
Szczegóły pod numerem tel.: 61 428 26 27 lub podyplomowe@milenium.edu.pl
ORGANIZACJA STUDIÓW
Lektury będą w większości udostępnione (dostarczone przez wykładowców), kilka pozycji podręcznikowych możliwych do nabycia/wypożyczenia w dostępie online.
Treści zajęć rozpisane na bloki:
A. Sieciowe produkty turystyczne i lokalne organizacje zarządzania turystyką (Wykład: Armin Mikos v. Rohrscheidt, Adam Pawlicz. Warsztat: Paweł Gogołek, Grażyna Kolarzyk).
B. Sieciowe organizacje turystyczne a samorządy (Wykład: Piotr Zmyślony. Warsztat: Sylwia Osojca-Kozłowska).
C. Doświadczenia turystów indywidualnych (Wykład: Armin Mikos v. Rohrscheidt. Warsztat: Piotr Basiński)
D. Struktura (komponenty) pakietu turystycznego i zarządzanie nim (Wykład: Armin Mikos v. Rohrscheidt, Adam Pawlicz. Warsztat: Armin Mikos v. Rohrscheidt, Grażyna Kolarzyk).
E. Skuteczny marketing lokalnych produktów turystycznych (Wykład: Magdalena Kachniewska. Warsztat: Magdalena Kachniewska, Paweł Gogołek).
F. Narzędzia marketingu (Wykład: Magdalena Kachniewska. Warsztat: Armin Mikos v. Rohrscheidt).
G. Zastosowanie aplikacji mobilnych i Internetu rzeczy (IoT) w turystyce (Warsztat: Maciej Algusiewicz, Paweł Gogołek).
H. Zarządzanie kryzysowe w lokalnej turystyce (w czasach zarazy) (Wykład: Piotr Zmyślony, Armin Mikos v. Rohrscheidt)
Pobierz szczegółowy plan każdego z bloków tutaj
Dyplom ukończenia studiów podyplomowych dla osób posiadających wyższe wykształcenie.
Certyfikat uczestnictwa w serii zajęć dla osób nie posiadających wyższego wykształcenia.
Efekty i korzyści dla uczestników:
Uczestnik programu studiów nabędzie kluczowe umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania produktem turystyki lokalnej. Zdobędzie wiedzę z umożliwiającą identyfikację interesów i selekcję cennych członków lokalnych sieci produktowych, prawidłowe tworzenie struktury doświadczeń i usług. Pozna rozmaite rodzaje doświadczeń turystycznych (w tym aktywizujących i grywalnych) atrakcyjnych jako składniki lokalnych propozycji dla małych, prywatnych grup turystycznych i dużych grup wycieczkowych. Nauczy się stosować instrumenty skutecznej i atrakcyjnej interpretacji lokalnego dziedzictwa. Zapozna się z funkcjami i możliwościami programów i platform obsługujących rezerwacje i sprzedaż usług oraz elastycznych produktów, które zapewniają ich zautomatyzowane wykonanie i rozliczanie. Pozna obszary korzystnej współpracy i optymalne sposoby kształtowania relacji między sieciami i organizacjami turystycznymi a lokalnymi samorządami. Nauczy się prawidłowo komponować lokalne pakiety turystyczne o rozmaitym profilu i efektywnie nimi zarządzać. Pozna komponenty zintegrowanego i wielokanałowego marketingu tych produktów i będzie umiał wdrożyć oraz zarządzać kampaniami marketingowymi i narzędziami marketingu dostosowanymi do różnych grup adresatów w celu promocji swojego produktu turystycznego. Będzie też przygotowany do radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi w zarządzaniu lokalnymi produktami, ze szczególnym uwzględnieniem tych, które wystąpiły w związku z pojawieniem się epidemii.
Już po pierwszych zajęciach słuchacze otrzymają wiedzę, którą będą mogli wdrożyć od zaraz w swoich działaniach.