Kursy dla nauczycieli
Szkolenia Rad Pedagogicznych
MOŻLIWOŚĆ KURSU ONLINE
IMIENNY CERTYFIKAT UCZESTNICTWA
ZAJĘCIA
Z EKSPERTAMI
NAJNOWSZA WIEDZA
Oferta szkoleń i kursów dla nauczycieli
Arteterapia w edukacji dziecka, to warsztaty zapoznające uczestników z metodami arteterapeutycznymi, które pedagog – terapeuta może wykorzystać w pracy z dziećmi w przedszkolach.
Warsztaty dają możliwość poznania różnorodnych technik twórczości plastycznej oraz jak rozwinąć własną osobowość poprzez proces twórczy. Uczestnicy warsztatów poznają pomysły na prace plastyczne nakierowane na pobudzenie podstawowych zdolności i umiejętności twórczych dzieci. Podczas realizowania ćwiczeń wykorzystywane są różne techniki, które pedagog – terapeuta, może wykorzystać podczas terapii tj.: rysunek, malarstwo, rzeźba i inne techniki plastyczne.
Uczestnik warsztatów zapozna się z analizą i interpretacją rysunku dziecka, diagnozą oraz testami arteterapeutycznymi. Celem zajęć jest również zachęcenie przyszłych terapeutów do tworzenia własnych zajęć arteterapeutycznych.
Prowadząca dr Katarzyna Miłek
Warsztaty dają możliwość poznania różnorodnych technik twórczości plastycznej oraz jak rozwinąć własną osobowość poprzez proces twórczy. Uczestnicy warsztatów poznają pomysły na prace plastyczne nakierowane na pobudzenie podstawowych zdolności i umiejętności twórczych dzieci. Podczas realizowania ćwiczeń wykorzystywane są różne techniki, które pedagog – terapeuta, może wykorzystać podczas terapii tj.: rysunek, malarstwo, rzeźba i inne techniki plastyczne.
Uczestnik warsztatów zapozna się z analizą i interpretacją rysunku dziecka, diagnozą oraz testami arteterapeutycznymi. Celem zajęć jest również zachęcenie przyszłych terapeutów do tworzenia własnych zajęć arteterapeutycznych.
Prowadząca dr Katarzyna Miłek
w przygotowaniu
w przygotowaniu
w przygotowaniu
w przygotowaniu
Adresatami są nauczyciele szkół podstawowych oraz pedagodzy i psycholodzy.
Celem kursu dostarczenie wiedzy o różnorodnych źródłach nadpobudliwości, doskonalenie umiejętności podnoszących komfort i skuteczność pracy z klasą szkolną z dzieckiem nadpobudliwym.
Treść: uściślenie pojęcia "dziecko nadpobudliwe", różnice między ADHD a nadpobudliwością, prezentacja metod ułatwiających pracę z dzieckiem nadpobudliwym w grupie, także w klasie szkolnej, omówienie organizacji pracy dziecka nadpobudliwego podczas lekcji.
Cena: 80 zł
Celem kursu dostarczenie wiedzy o różnorodnych źródłach nadpobudliwości, doskonalenie umiejętności podnoszących komfort i skuteczność pracy z klasą szkolną z dzieckiem nadpobudliwym.
Treść: uściślenie pojęcia "dziecko nadpobudliwe", różnice między ADHD a nadpobudliwością, prezentacja metod ułatwiających pracę z dzieckiem nadpobudliwym w grupie, także w klasie szkolnej, omówienie organizacji pracy dziecka nadpobudliwego podczas lekcji.
Cena: 80 zł
w przygotowaniu
Adresatem kursu jest nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej.
Celem kursu jest wyposażenie nauczyciela w umiejętności wspomagania mowy dziecka w codziennych działaniach pedagogicznych.
Treść: kształtowanie kompetencji językowej i komunikacyjnej, etapy rozwoju mowy dziecka, najczęściej spotykane wady wymowy u dzieci, ćwiczenia usprawniające słuch fizyczny, muzyczny i fonemowy, ćwiczenia oddechowe (zasady ich prowadzenia), gry i zabawy usprawniające umiejętność czytania i pisania.
Cena: 100 zł
Celem kursu jest wyposażenie nauczyciela w umiejętności wspomagania mowy dziecka w codziennych działaniach pedagogicznych.
Treść: kształtowanie kompetencji językowej i komunikacyjnej, etapy rozwoju mowy dziecka, najczęściej spotykane wady wymowy u dzieci, ćwiczenia usprawniające słuch fizyczny, muzyczny i fonemowy, ćwiczenia oddechowe (zasady ich prowadzenia), gry i zabawy usprawniające umiejętność czytania i pisania.
Cena: 100 zł
w przygotowaniu
Podczas szkolenia odpowiemy na nurtujące nas pytania: Dlaczego dzieci współcześnie coraz mniej mówią? Ile czasu dwulatek może spędzać z telefonem komórkowym? Jak wypełnić czas maluchowi po odstawieniu nowoczesnych technologii? Ciekawe zabawy do wykorzystania w przedszkolu i w domu.
Prowadząca mgr Agnieszka Burchacka
Prowadząca mgr Agnieszka Burchacka
w przygotowaniu
Adresatem: są nauczyciele przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjalnych;
Celem jest: poznanie etapów rozwoju psychoseksualnego od wczesnego dzieciństwa aż do dorosłości oraz konsekwencji zaburzeń prawidłowego rozwoju dla dojrzałego funkcjonowania psychospołecznego i seksualnego;
Treść: wczesnodziecięcy rozwój psychoseksualny; o co pytają dzieci, kogo i dlaczego?; norma rozwojowa czy zaburzenie rozwoju?; wpływ postaw osób dorosłych na psychoseksualne zdrowia dziecka; charakterystyka okresu adolescencji z uwzględnieniem aspektu seksualności
Cena: 100 zł
Celem jest: poznanie etapów rozwoju psychoseksualnego od wczesnego dzieciństwa aż do dorosłości oraz konsekwencji zaburzeń prawidłowego rozwoju dla dojrzałego funkcjonowania psychospołecznego i seksualnego;
Treść: wczesnodziecięcy rozwój psychoseksualny; o co pytają dzieci, kogo i dlaczego?; norma rozwojowa czy zaburzenie rozwoju?; wpływ postaw osób dorosłych na psychoseksualne zdrowia dziecka; charakterystyka okresu adolescencji z uwzględnieniem aspektu seksualności
Cena: 100 zł
w przygotowaniu
Adresatem są: nauczyciele szkół podstawowych, gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych;
Celem jest: dostarczenie podstawowej wiedzy w zakresie uzależnień od substancji odurzających, psychotropowych i środków zastępczych;
Treść: zasady postępowania w przypadku pojawienia się narkotyków w szkole; rozpoznawanie substancji narkotycznych; pokaz biernych atrap narkotyków i dopalaczy; rozpoznawanie objawów zażycia narkotyków; proste metody wykrywania narkotyków w organizmie; zasady kierowania na terapię; profilaktyka narkotyczna w szkole;
Cena: 90 zł
Celem jest: dostarczenie podstawowej wiedzy w zakresie uzależnień od substancji odurzających, psychotropowych i środków zastępczych;
Treść: zasady postępowania w przypadku pojawienia się narkotyków w szkole; rozpoznawanie substancji narkotycznych; pokaz biernych atrap narkotyków i dopalaczy; rozpoznawanie objawów zażycia narkotyków; proste metody wykrywania narkotyków w organizmie; zasady kierowania na terapię; profilaktyka narkotyczna w szkole;
Cena: 90 zł
Podczas szkolenia odpowiemy na pytania, w jaki sposób poprowadzić zajęcia z języka angielskiego, aby były atrakcyjne w przedszkolu, bądź w edukacji wczesnoszkolnej. Jakie środki dydaktyczne użyć, aby lekcja była atrakcyjna? Drama, jako metoda aktywizująca i jej wykorzystanie podczas zajęć z języka angielskiego.
Prowadząca dr Katarzyna Miłek
Prowadząca dr Katarzyna Miłek
W przygotowaniu
w przygotowaniu
W przygotowaniu
w przygotowaniu
Adresatem kursu jest nauczyciel wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.
Celem kursu jest dostarczenie wiedzy o kształtowaniu pojęć matematycznych w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej w formie zabawy.
Treść: wykorzystanie środków dydaktycznych w praktycznej nauce matematyki (zabawki, klocki Dienesa, klocki kolorowe, liczby, patyczki, tangramy, obrazki, historyjki obrazkowe, domina, karty do gry, palce), różne formy i metody pracy z uczniem z trudnościami na zajeciach wyrównawczych.
Cena: 100 zł
Celem kursu jest dostarczenie wiedzy o kształtowaniu pojęć matematycznych w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej w formie zabawy.
Treść: wykorzystanie środków dydaktycznych w praktycznej nauce matematyki (zabawki, klocki Dienesa, klocki kolorowe, liczby, patyczki, tangramy, obrazki, historyjki obrazkowe, domina, karty do gry, palce), różne formy i metody pracy z uczniem z trudnościami na zajeciach wyrównawczych.
Cena: 100 zł
w przygotowaniu
Adresatami kursu są nauczyciele szkół podstawowych oraz pedagodzy i psycholodzy.
Celem kursu jest dostarczenie podstawowej wiedzy, wypracowanie umiejętności zapobiegajacych mobbingowi klasowemu oraz wypracowanie działań z klasą, w której występuje mobbing.
Treść: omówienie mechanizmów powstawania i funkcjonowania tej formy przemocy, metody pracy profilaktycznej i działań z klasą, w której pojawił się już mobbing, wypracowanie systemu wsparcia.
Cena: 80 zł
Celem kursu jest dostarczenie podstawowej wiedzy, wypracowanie umiejętności zapobiegajacych mobbingowi klasowemu oraz wypracowanie działań z klasą, w której występuje mobbing.
Treść: omówienie mechanizmów powstawania i funkcjonowania tej formy przemocy, metody pracy profilaktycznej i działań z klasą, w której pojawił się już mobbing, wypracowanie systemu wsparcia.
Cena: 80 zł
oraz inne kursy i szkolenia według zapotrzebowania placówki!
Więcej informacji udziela Biuro Studiów Podyplomowych
GNIEZNO
Biuro Studiów Podyplomowych w Gnieźnie
ul. Okulickiego 3A, budynek A, parter, pokój 8
+48 690 942 988
maria.wysocka@milenium.edu.pl